Polska Press Grupa ponownie liderem w kluczowych kategoriach według raportu Mediapanel
Dla Polska Press Grupy kwiecień rozpoczął się od bardzo dobrych wyników uzyskanych w marcu według badania Mediapanel. Spółka poprawiła wyniki z lutego, dzięki czemu potwierdziła swoją dominację na rynku w kategoriach „Informacje i publicystka”, gdzie uzyskała ponad 13,4 mln użytkowników (RU), którzy wygenerowali 425 mln odsłon oraz „Informacje lokalne i regionalne”, gdzie miała ponad 13 mln użytkowników i ponad 400 mln odsłon. Polska Press wyprzedza w tych kategoriach m.in. grupę RAS Polska, TVN WBD, ZPR Media czy Agorę. Ponadto PPG zajmuje obecnie 5 miejsce wśród grup medialnych w Polsce.
Analizując wyniki Polska Press Grupy, nie można pominąć kategorii „Sport”. Portale sportowe należące do PPG w marcu 2024 roku odwiedziło aż 3,2 miliona użytkowników (RU), co stanowi imponujący wzrost na poziomie 15%. Jeszcze bardziej imponujący jest wzrost o 30% liczby odsłon. To bardzo dobra wiadomość przed zbliżającymi się wielkimi imprezami – Euro 2024 w Niemczech oraz Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu. W kategorii tematycznej „Biznes, finanse, prawo” Polska Press nieustannie utrzymuje wysoką pozycję i z wynikiem 7,8 mln RU, zajmuje piątą lokatę, co potwierdza, że spółka jest ważnym graczem na rynku informacyjnym w tym obszarze. Dodatkowo Polska Press Grupa regularnie zajmuje wysoką pozycję w kategorii „Budownictwo i wnętrza”. Obecnie plasuje się na 5 miejscu i wyprzedza m.in. Grupę PMPG Polskie Media, Grupę Wirtualna Polska oraz Grupę Iberion.
Badania Mediapanel
Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Rozwiązanie przeznaczone jest dla firm z branży reklamowej, marketingowej oraz mediów. Dane pochodzące z badania wykorzystywane są w planowaniu strategii biznesowych na rynku mediowym i działań związanych z tworzeniem strategii marketingowych.
O Polska Press Grupie
Polska Press Grupa to jedna z największych spółek medialno-technologicznych w Polsce. Jako jedyna firma medialna w Polsce posiada w swoim portfolio zarówno ogólnopolski portal informacyjny i.pl, jak i 22 serwisy regionalne, ponad 500 serwisów miejskich, serwisy tematyczne, branżowe oraz e-commerce. Jest również wydawcą 22 dzienników regionalnych. W serwisach internetowych oraz w prasie dostarcza najnowsze informacje z Polski oraz zagranicy. Polska Press to media pierwszego wyboru dla mieszkańców każdego regionu Polski. Jest głosem dla lokalnych społeczności, przywiązując wagę do różnorodności i unikalności każdego regionu.
Redakcja online
Przeglądaj też
-
Aktualności
Zmiany w serwisach regionalnych Polska Press Grupy
-
Aktualności
Ogłoszenie o udostępnieniu Planu połączenia (art. 500 § 2 i 21 k.s.h.)
-
Aktualności
Znane osobistości dołączyły do grona publicystów „Dziennika Zachodniego”
-
Aktualności
Polska Press Grupa wprowadza nowe sobotnie wydanie
-
Aktualności
Polska Press Grupa uruchomiła specjalny serwis wspierający Dolny Śląsk
-
Aktualności
Nowy redaktor naczelny "Głosu Dziennika Pomorza"