Trzeci etap zmian w serwisach regionalnych Polska Press Grupy
W ramach trzeciego etapu modernizacją objęto serwisy: nto.pl, dzienniklodzki.pl, gs24.pl, gk24.pl, gp24.pl, nowiny24.pl, kurierlubelski.pl, pomorska.pl, to.com.pl oraz nowosci.com.pl. Do tej pory zmiany wprowadzono w serwisach tytułów: „Dziennik Zachodni”, „Gazeta Wrocławska”, „Dziennik Bałtycki”, „Gazeta Lubuska”, „Głos Wielkopolski”, „Gazeta Krakowska”, „Kurier Poranny”, „Gazeta Współczesna” oraz „Echo Dnia”.
Celem zmian jest unowocześnienie stron głównych serwisów regionalnych, poprawa ich wydajności oraz dostosowanie do najnowszych standardów technologicznych. Wdrożono nowy system CMS 2.0, zoptymalizowano architekturę oraz wprowadzono nowe funkcjonalności, takie jak tryb dark mode czy dynamiczne formaty mobilne, co przekłada się na lepsze doświadczenie użytkowników.
– Zakończenie trzeciego etapu to dowód naszej konsekwencji w budowaniu serwisów, które odpowiadają na potrzeby nowoczesnych użytkowników. Dzięki wprowadzonym zmianom, kolejne dziesięć serwisów regionalnych Polska Press Grupy oferuje bardziej funkcjonalne i intuicyjne rozwiązania, dostosowane do oczekiwań internautów. Inwestujemy w rozwój technologii i designu, by nasze media stały się jeszcze lepszym źródłem informacji i rozrywki – podkreśla Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy.
Nowe strony główne serwisów wyróżniają się nowoczesnym, intuicyjnym układem, a usprawniona architektura pozwala na szybsze działanie stron, co znacząco poprawia komfort użytkowania. Dodatkowo zmiany wspierają pracę dziennikarzy dzięki bardziej efektywnemu systemowi zarządzania treściami.
– Zależy nam, by nasze serwisy były nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także dostosowane do dynamicznie zmieniających się potrzeb odbiorców. Modyfikacja stron głównych to krok w stronę dostarczania treści w sposób nowoczesny, przejrzysty i wygodny dla użytkownika – mówi Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy.
Łukasz Zymer, dyrektor IT Polska Press Grupy i szef projektu, zaznacza kluczową rolę technologii w procesie transformacji. – Modernizacja naszych serwisów to nie tylko odświeżenie ich wyglądu, ale przede wszystkim inwestycja w zaawansowane rozwiązania technologiczne. Chcemy, aby nasze platformy były skalowalne, elastyczne i gotowe do dalszego rozwoju, dostosowując się do dynamicznie zmieniających się potrzeb użytkowników. To dla nas strategiczna inwestycja w rozwój platformy NSK, ulepszonego systemu CMS oraz nowoczesnego designu, który wyznacza nowe standardy w branży – wyjaśnia.
Ostatni etap projektu, planowany na koniec lutego, obejmie modernizację stron głównych dzienników: „Express Ilustrowany”, „Express Bydgoski”, „Dziennik Polski” oraz ogólnopolskiego portalu informacyjnego „i.pl”. Kampania promująca zmiany odbywa się pod hasłem „Tutaj wszystko” i jest realizowana za pośrednictwem mediów należących do Polska Press Grupy.
O Polska Press Grupie
Polska Press Grupa to jedna z największych spółek medialno-technologicznych w Polsce. Jako jedyna firma medialna w kraju posiada w swoim portfolio ogólnopolski portal informacyjny i.pl, 22 serwisy regionalne, ponad 500 serwisów miejskich pod marką NaszeMiasto, a także serwisy e-commerce, branżowe i tematyczne. Grupa wydaje również 20 dzienników, które wciąż są ważnym źródłem informacji na poziomie regionalnym. Polska Press to często media pierwszego wyboru dla mieszkańców każdego regionu Polski. Jest głosem dla lokalnych społeczności, przywiązując wagę do różnorodności i unikalności każdego regionu.
Konrad Zalas
Przeglądaj też
-
Aktualności
Polska Press Grupa z nową energią wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
-
Aktualności
Drugi etap zmian w serwisach regionalnych Polska Press Grupy
-
Aktualności
Nowy redaktor naczelny serwisów i tytułów "Nasze Miasto"
-
Aktualności
Zmiany w serwisach regionalnych Polska Press Grupy
-
Aktualności
Ogłoszenie o udostępnieniu Planu połączenia (art. 500 § 2 i 21 k.s.h.)
-
Aktualności
Znane osobistości dołączyły do grona publicystów „Dziennika Zachodniego”