Awanse i zmiana struktury w Biurze Reklamy Polska Press Grupy

1 marca br. Witold Trzciński obejmie stanowisko dyrektora Centralnego Biura Reklamy Polska Press Grupy (CBR), zastępując na tym stanowisku Pawła Kosska. Piotr Kowalczyk zostanie dyrektorem Działu Rozwoju Produktu Online, który zostanie wydzielony z CBR w ramach nowej strategii rozwoju spółki.

Witold Trzciński, dotychczasowy zastępca dyrektora Centralnego Biura Reklamy Polska Press Grupy, od 1 marca br. obejmie stanowisko dyrektora Centralnego Biura Reklamy.

To doświadczony manager i ekspert branży reklamowej. Związany jest z branżą reklamowo-wydawniczą ponad 30 lat, a z Polska Press Grupą 23 lata. W przeszłości zarządzał również biurami reklamy czołowych wydawnictw takich jak Bauer, Murator S.A. czy Gremi Media. Specjalizuje się w budowaniu efektywnych zespołów, tworzeniu nowatorskich rozwiązań i produktów mediowych oraz realizacji celów sprzedażowych. Jest ekspertem w budowaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji biznesowych. Ukończył studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. W 2014 roku był nominowany na Arbitra Rady Etyki Reklamy. Ponadto w ramach tych zmian, z Centralnego Biura Reklamy zostanie wydzielony Dział Rozwoju Produktu Online, odpowiedzialny za tworzenie nowych rozwiązań produktowych oraz sprzedaż automatyczną. Na czele tego działu stanie Piotr Kowalczyk, dotychczasowy dyrektor produktu reklamowego online.

Piotr Kowalczyk od ponad 8 lat związany jest z Polska Press Grupą, gdzie pełni kluczowe funkcje menedżerskie, przyczyniając się do rozwoju i transformacji cyfrowej firmy. Wcześniej przez wiele lat pracował w Ringier Axel Springer Polska (RASP), był także członkiem zarządu i prezesem IAB Polska. Ukończył fizykę na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia MBA w Polsko-Francuskiej Podyplomowej Szkole Zarządzania.

Z końcem lutego br. Paweł Kossek, dotychczasowy dyrektor CBR, rozstaje się ze Spółką.

O Polska Press Grupie
Polska Press Grupa to jedna z największych spółek medialno-technologicznych w Polsce. Jako jedyna firma medialna w kraju posiada w swoim portfolio ogólnopolski portal informacyjny i.pl, 22 serwisy regionalne, ponad 500 serwisów miejskich pod marką NaszeMiasto, a także serwisy e-commerce, branżowe i tematyczne. Grupa wydaje również 20 dzienników, które wciąż są ważnym źródłem informacji na poziomie regionalnym. Polska Press to często media pierwszego wyboru dla mieszkańców każdego regionu Polski. Jest głosem dla lokalnych społeczności, przywiązując wagę do różnorodności i unikalności każdego regionu.


Redakcja online

Przeglądaj też