Zmiany w serwisach regionalnych Polska Press Grupy
– Polska Press Grupa skupiona jest przede wszystkim na działaniach w Internecie i rozwoju cyfrowych kompetencji. Nie tylko poprawiamy jakość naszego portfolio online, ale także stawiamy na nowoczesny design i lepszą komunikację z Internautami. Naszym celem jest dostarczanie treści w sposób dynamiczny i intuicyjny. A także jak najszersza ich dystrybucja w wielu kanałach. Wprowadzane zmiany w naszych serwisach to jednak nie tylko technologiczna optymalizacja, ale również krok w budowaniu nowoczesnego wizerunku naszej firmy i w dalszym wzmacnianiu jej pozycji na rynku – mówi Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy.
Nowa strona główna serwisu Dziennikzachodni.pl, w którym jako pierwszym zostały wprowadzone zmiany, proponuje Internautom przebudowany układ. Dzięki zmianie w architekturze serwis działa szybciej, elementy nawigacyjne są przyjaźniejsze dla użytkowników, a strona zyskała przejrzystszy layout.
– Nowa strona główna serwisu Dziennikzachodni.pl to kierunek zmian dla wszystkich naszych produktów online. Technologiczne i dziennikarsko odpowiadamy na toczącą się właśnie rewolucje w mediach: jesteśmy wiarygodni, bliscy ludziom, nowocześni i estetyczni. Mamy własne zdanie i walczymy o nasze regiony i miasta – podkreśla Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy.
Pracę dziennikarzy wspiera nowoczesny system CMS 2.0, który usprawnia zarządzanie treściami oraz dystrybucję między nośnikami digital i offline. Ponadto zaktualizowane elementy key visual będą wykorzystywane w mediach społecznościowych, ramówkach wideo i komunikacji marketingowej. W serwisie wprowadzono tzw. narzędziownik do wygodnego przeglądania najważniejszych tematów regionalnych, które będą prezentowane w pełnoekranowym, dynamicznym formacie na urządzeniach mobilnych oraz tryb dark mode, chroniący oczy i oszczędzający energię. Za graficzne aspekty zmian odpowiadał Tomasz Bocheński – dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, a platforma powstała przy udziale zespołów UX, UI i Architektów platformy.
– _Jako grupa medialna robimy bardzo duży krok do przodu pod kątem uniwersalności platformy, dodaliśmy bowiem funkcje, które w naszych serwisach dotąd nie były dostępne. Przed nami kolejne prace, które przyczynią się do jeszcze większej atrakcyjności serwisów grupy _– informuje Łukasz Zymer, dyrektor IT Polska Press Grupy, szef wdrożenia nowego projektu.
Kluczowe działania skupiały się również na obszarach reklamy natywnej i display, gdzie zoptymalizowano ekspozycję i ograniczono nadmiar treści reklamowych, co przekłada się na lepszy dostęp użytkowników do materiałów redakcyjnych. Nowe, większe i bardziej atrakcyjne formaty reklamowe przyciągają uwagę, jednocześnie zwiększając wskaźniki efektywności i zauważalności reklam. Te zmiany odzwierciedlają najwyższe standardy rynkowe, odpowiadając na potrzeby zarówno użytkowników, jak i reklamodawców.
– Naszym celem jest stworzenie przyjaznego środowiska dla użytkowników i reklamodawców, łącząc ekspozycję reklam z nową formułą zarządzania treściami, co zwiększa ich efektywność. Wprowadzamy większe, atrakcyjne formaty reklamowe, które przyciągają uwagę, tworząc spójny obraz produktu premium – mówi Paweł Kossek, dyrektor zarządzający Centralnego Biura Reklamy.
Zmiany w serwisie Dziennikzachodni.pl to początek gruntownej przebudowy wszystkich produktów internetowych wydawcy. Pod hasłem "Tutaj wszystko" zostanie przeprowadzona kampania promocyjna tych zmian, do której wykorzystane zostaną głównie media należące do Polska Press Grupy.
– To graficzne i technologiczne wsparcie dla redakcji „Dziennika Zachodniego”, która od kilku miesięcy wróciła na dobre tory i nawiązuje do najlepszych tradycji regionalnego dziennikarstwa – podsumowuje Marcin Zasada, redaktor naczelny „Dziennika Zachodniego”.
O Polska Press Grupie
Polska Press Grupa to jedna z największych spółek medialno-technologicznych w Polsce. Jako jedyna firma medialna w Polsce posiada w swoim portfolio 500 serwisów miejskich skonsolidowanych pod marką NaszeMiasto.pl, ogólnopolski portal informacyjny i.pl, 22 serwisy i 20 dzienników regionalnych oraz serwisy e-commerce, branżowe i tematyczne. W serwisach internetowych oraz w prasie dostarcza najnowsze informacje z regionu, Polski oraz zagranicy. Polska Press to często media pierwszego wyboru dla mieszkańców każdego regionu Polski. Jest głosem dla lokalnych społeczności, przywiązując wagę do różnorodności i unikalności każdego regionu.
Redakcja online
Przeglądaj też
-
Aktualności
Ogłoszenie o udostępnieniu Planu połączenia (art. 500 § 2 i 21 k.s.h.)
-
Aktualności
Znane osobistości dołączyły do grona publicystów „Dziennika Zachodniego”
-
Aktualności
Polska Press Grupa wprowadza nowe sobotnie wydanie
-
Aktualności
Polska Press Grupa uruchomiła specjalny serwis wspierający Dolny Śląsk
-
Aktualności
Nowy redaktor naczelny "Głosu Dziennika Pomorza"
-
Aktualności
Nowy redaktor naczelny serwisów i tytułów Polska Press Grupy