Reklama Wideo
Reklama, która angażuje.
Reklama wideo to jedna z najbardziej zauważalnych i bogatych form
przekazu reklamowego. Pozwala na użycie różnorodnych form i formatów
oraz na najpełniejsze przekazanie komunikatu i intencji reklamodawcy.
Za pomocą wideo najłatwiej sięgnąć do bogatego zaplecza kreatywnego
jak też odwołać się do podstawowych ludzkich emocji.
Reklama wideo w mediaPPG może mieć wiele form w tym m.in.:
reklamy preroll, wizytówki czy storytellingu. Rodzaj wideo dobieramy
do celu kampanii reklamowej. Wideo za pomocą ruchu bezwiednie przyciąga
naszą uwagę, dzięki temu reklamy oglądamy celowo lub bezwiednie, zamiast
czytania albo w tle. Pozwala na pokazanie szerszego kontekstu oraz na
skuteczne generowanie wyników. Z badań wynika, że użytkownicy 95%
chętniej klikają w przyciski CTA po obejrzeniu angażującego
wideo. W serwisach regionalnych, miejskich i lifestylowych Polska
Press Grupy treści wideo, przy których oferujemy reklamę są obecne
zarówno jako materiały główne oraz jako uzupełniające treść tekstową
i graficzną artykułów.
Czym jest angażująca reklama wideo? Może być to klasyczny
pre-roll o ciekawej i przyciągającej treści, ale może mieć też
charakter contentowy, jak wywiad, reportaż z wydarzenia, wzruszający
storytelling czy praktyczny poradnik. Mamy wiedzę, umiejętności,
sprzęt i specjalistów, którzy zajmą się wideo marketingiem od
pomysłu do jego realizacji. W ramach naszej oferty mamy szerokie
możliwości emisji i promocji tych treści, a przygotowane przez nas
wideo reklamodawca może również wykorzystać także na własnych kanałach.
Wideo jest również ulubionym typem treści wśród użytkowników
social mediów. Reklama wideo w social mediach, dzięki
odpowiedniemu targetowaniu, trafi bezpośrednio do wybranych użytkowników.
Za reklamę wideo rozliczymy się w sposób dopasowany do charakteru
kampanii, miejscu i celu określonych emisji. Mierzymy odbiorców,
odsłony i reakcje na wideo w social mediach.