Reklama Mobile
To aktualnie najważniejsza i podstawowa forma kontaktu z użytkownikami, dlatego nasze serwisy i formaty reklamowe tworzymy z myślą o tym by były dobrze widoczne na smartfonach.
Ponad 90% osób w wieku 15+ posługuje się smartfonem. W roku 2018
wydatki na reklamę mobilną stanowiły już prawie 27% ogółu
wydatków reklamowych online. Popularyzacja smartfonów sprawiła, że
użytkownicy zawsze i wszędzie mają dostęp do internetu, a w odpowiedzi
na to wydawcy wprowadzają zmiany technologiczne pozwalające na wygodny
dostęp do treści z tej platformy. Aktualnie każdy z serwisów PPG,
zarówno regionalnych, miejskich jak i ogólnopolskich jest
responsywny, dzięki czemu dopasowuje się do różnych wielkości
ekranów i pozwala na wygodne korzystanie z treści serwisu w smartfonie.
Dlaczego warto korzystać z oferty reklamowej mobile? Gdyż tam
przebywają użytkownicy do których chcemy dotrzeć. Współcześnie to
właśnie smartfon stanowi najważniejsze narzędzie pracy, zabawy, nauki
a szczególnie źródła wiedzy i informacji o aktualnościach z kraju i
świata. Mamy go zawsze w zasięgu ręki, a to sprawia, że reklama typu
mobile podąża za użytkownikiem, przez co stała się najbardziej
opłacalna. Reklama mobile pozwala także na zastosowanie
szerokiego wachlarza form reklamowych i modeli targetowania kampanii.
Możemy z łatwością zaplanować kampanię regionalną, lokalną jak też
ogólnopolską. Zastosować klasyczne formaty display i mniej
znane a bardzo efektywne emisje jak SMS/MMS.
Smartfon to nie tylko reklama display, video czy natywna ale
także najbardziej podstawowe funkcje używane przez użytkowników na co
dzień do kontaktu z innymi - SMS/MMS. Ten kanał komunikacji
pozwala na bardzo precyzyjne dotarcie do użytkowników dzięki
wykorzystaniu unikalnej wiedzy o ich zachowaniach. Reklamę SMS/MMS
możemy targetować w oparciu o takie kryteria, jak: wiek, płeć, miasto,
dane behawioralne i zainteresowania. Tak precyzyjne dotarcie pozwala
na uzyskanie bardzo wysokich wskaźników efektywności: open rate
reklamy SMS/MMS wynosi nawet 98%, czyli jest nawet kilkukrotnie wyższy
niż w kampaniach e-mail marketingowych. Współczynnik interakcji jest
na poziomie nawet kilkunastu procent. To wszystko razem powoduje, że
reklama SMS i MMS jest jednym z najbardziej efektywnych modeli
reklamowych.
Wybierz format, który najbardziej pasuje do Twojego celu marketingowego,
a my zajmiemy się resztą. Reklama mobile w PPG – to się opłaca.