Komisja Europejska

Kampania zachęcająca do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego
Klient
Komisja Europejska
Informacje
Realizacja kampanii opartej o różne działania i narzędzia służące propagowaniu wiedzy o Unii Europejskiej oraz zachęceniu do wzięcia udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego.
Dane
Zasięg: Cała Polska
Event
Internet
Prasa
Video

Cel

Główny
  • zachęcenie osób pełnoletnich do wzięcia udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego,
Dodatkowy
  • promocja Komisji Europejskiej, jako jednostki wspierającej rozwój polskiej wsi
  • propagowanie wśród Polaków wiedzy na temat Unii Europejskiej i Parlamentu Europejskiego.

Realizacja

W serwisach regionalnych zorganizowaliśmy ogólnopolski onlinowy test wiedzy na temat Unii Europejskiej, do którego zaprosiliśmy wszystkich naszych Odbiorców. Osoby, które jak najszybciej udzieliły jak największej ilości poprawnych odpowiedzi nagrodziliśmy czytnikami e-booków oraz gadżetami od Komisji Europejskiej.
  • Do testu przystąpiło 8490 osób
  • Nasi użytkownicy wygenerowali 42165 odsłon na treściach związanych z testem
Zorganizowaliśmy uczestnictwo Komisji Europejskiej, dzięki czemu jej przedstawiciel na II Forum Rolniczym zaprezentował plany i zmiany dotyczące polskiego rolnictwa w ramach Wspólnej Polityki Rolnej.
  • Opublikowaliśmy Relacje i podsumowanie z forum w 14 dziennikach regionalnych i w 23 serwisach dzienników regionalnych.
  • Na forum było obecnych 150 uczestników
Program wideo Z Unią Europejską na plus!
  • Zrealizowaliśmy 5 odcinkowy program wideo, w którym odwiedziliśmy rolników, którzy mieli możliwość rozwinąć swoje gospodarstwa dzięki funduszom unijnym.
Quizy wiedzy na temat Unii Europejskiej w serwisach Naszemiasto.pl
  • Aby przypomnieć naszym użytkownikom zalety życia we wspólnocie europejskiej, przygotowaliśmy 5 quizów o tematyce lifestylowej:
    • W jakim europejskim kraju powinieneś zamieszkać?
    • Smaczne, niezwykłe, jedyne w swoim rodzaju… Czy rozpoznasz te regionalne przysmaki?
    • Pozdrowienia z Unii Europejskiej! Czy poznajesz skąd pochodzą te pocztówki i pamiątki?
    • Jakie europejskie miasto powinieneś zwiedzić w weekend?
    • Czy znasz symbole Unii Europejskiej? Spróbuj zebrać komplet punktów!
  • Do młodszych odbiorców dotarliśmy promując quizy w serwisie Facebook.
  • We wszystkich quizach zachęcaliśmy naszych Odbiorców do wzięcia udziału w głosowaniu do Parlamentu Europejskiego.
  • Łącznie wygenerowaliśmy na nich 112 061 odsłon

Odpowiadamy na Twoje potrzeby

Mamy narzędzia i możliwości, które precyzyjnie zrealizują każdy cel kampanii, jaki sobie postawisz.