Gazeta Krakowska

Małopolska w zasięgu ręki

Lokalne newsy, wywiady, relacje, recenzje, ogłoszenia, felietony, ankiety i sondy uliczne, wideo i multimedia, a to wszystko dostępne w różnych formach, dla różnych pokoleń. Gazeta Krakowska dostępna jest w formie papierowej, jako strona WWW, aplikacja mobilna oraz społeczność w social mediach. Dziennikarze codziennie tworzą treści, które interesują naszych odbiorców. Odpowiadamy na zapotrzebowanie, wywołujemy i prowadzimy dyskusje, nagłaśniamy problemy. Chwalimy, informujemy i dzielimy się wiedzą.

3 mln

unikalnych użytkowników w lipcu

29,2 mln

odsłon wygenerowali użytkownicy w ciągu ostatniego miesiąca

988 tys.

wyświetleń wideo

Dlaczego reklama w Małopolsce oznacza Gazetę Krakowską?

BRAND

70 lat na rynku dało nam odpowiednie doświadczenie, a otwarcie na nowości pozwala być na czasie z nowymi technologiami. Jesteśmy dostępni w prasie, internecie, na mobile`u oraz w social mediach.

REDAKCJA

Codziennie ponad 100 dziennikarzy trzyma rękę na pulsie najnowszych informacji z Małopolski.

ODBIORCY

Gazeta Krakowska pisze o tematach lokalnych, którymi żyją odbiorcy z regionu. Serwis internetowy wzbudza zaufanie.

WWW

Biorąc pod uwagę zeszły miesiąc, 35% odbiorców serwisu internetowego Gazety Krakowskiej to użytkownicy powracający.

SEO

Treści, które tworzymy są zgodne z zapotrzebowaniem internautów z regionu i nie tylko. Teksty online przygotowujemy tak, by dobrze pozycjonowały się w wyszukiwarkach.

SOCIAL MEDIA

Prawie 93 tysiące użytkowników angażuje się codziennie w lokalne treści. Sporo miejsca w social mediach zajmują także treści sportowe.

Jesteśmy tu dla Ciebie

Kręcą nas dobre historie!

Reklama wideo zrewolucjonizowała rynek digital marketingu. Wiemy jak na tym skorzystać. Wideo to sprawdzony format na stronie WWW, w aplikacji oraz social mediach. Gazeta Krakowska podejmuje ryzyko i to się opłaca. Jedna z naszych komercyjnych produkcji wideo została nominowana do Cannes Corporate Media & TV Awards.

Oferta 360!

Ponad 100 osób codziennie pracuje nad tym, żeby treści na stronie głównej Gazety Krakowskiej były aktualne, sprawdzone i atrakcyjne. 35 handlowców kroi kampanie reklamowe na miarę a Dział Projektów Specjalnych zajmuje się niestandardowymi produkcjami, które wymykają się ze sztywnych ram.