Działamy lokalnie, myślimy globalnie

Dziennik Polski to gazeta z wieloletnią tradycją, serwis regionalny, aplikacja mobilna oraz social media. Publikujemy codziennie najświeższe informacje z regionu. Z tradycji bierzemy tyle, ile się da, za to w przyszłość patrzymy z nadzieją i wykorzystujemy wszystkie nowinki technologiczne do coraz lepszej i przyjemniejszej dystrybucji materiałów dziennikarskich i reklamowych. Specjalizujemy się w treści, ale prezentujemy je w różnych formach takich jak galeria, wideo, reportaż multimedialny, sonda, quiz.

1,7 mln

unikalnych użytkowników

11,4 mln

odsłon wygenerowali użytkownicy w ciągu ostatniego miesiąca

4180

artykułów online w lipcu

Dlaczego reklama w Małopolsce oznacza Dziennik Polski?

BRAND

Dziennik Polski w Krakowie nie ma sobie równych. To pewnik w poszukiwaniu rzetelnych, sprawdzonych informacji z pierwszej ręki.

REDAKCJA

Dziennik Polski to nie tylko newsy z regionu, ale także polityka, publicystyka, tematy uniwersalne, które poruszają naszych czytelników i zachęcają do dyskusji.

ODBIORCY

Odbiorcy Dziennika Polskiego są zainteresowani tym co lokalne, spora część odbiorców to kibice, dlatego nie brakuje treści sportowych.

WWW

Aktualizowana 24h/dobę strona internetowa to dla wielu mieszkańców pierwsze źródło sprawdzonych informacji.

SEO

Dziennik Polski rok do roku notuje coraz lepsze statystyki w wynikach wyszukania organicznego.

SOCIAL MEDIA

W mediach społecznościowych tworzymy społeczność. Prowadzimy i bierzemy udział w dyskusjach, reagujemy na problemy i wyzwania.

Jesteśmy tu dla Ciebie!

Mamy możliwości!

W ciągu miesiąca, w sieci pojawia się 3 razy więcej treści wideo niż telewizja była w stanie wyprodukować w ciągu 3 dekad. Dziennik Polski rocznie realizuje dla klientów co najmniej kilkadziesiąt komercyjnych produkcji wideo. Mamy specjalny zespół, profesjonalne studio i miejsce dystrybucji.

Lubimy wyzwania!

W Dzienniku Polskim jest miejsce na tradycyjną reklamę, ale też na niestandardowe formy przekazu. Mamy dziennikarzy z wieloletnim stażem, publicystów, którzy zawsze są na straży dobrego tematu, ale też specjalistów od nowych technologii, multimediów i projektów specjalnych. Każdą kampanię kroimy na miarę.