Ruszył nowy program „Strefy Biznesu” Polska Press Grupy

Redakcja serwisu „Strefa Biznesu”, należącego do Polska Press Grupy, rozpoczęła emisję nowego programu wideo "Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu". Program co tydzień podsumowuje najważniejsze wydarzenia i trendy w gospodarce. Nie brakuje w nim również komentarzy ekspertów oraz spojrzenia w przyszłość.

"Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu" skupia się na ukazywaniu rzeczywistego stanu gospodarki, identyfikowaniu przyszłych szans rozwojowych dla Polski oraz edukowaniu internautów.

To pierwsza cykliczna produkcja redakcji w ramach Polska Press Grupy od dłuższego czasu. Powrót do produkcji programów wideo zaczęliśmy od gospodarki i biznesu, bo to ten obszar tematyczny, w którym szczególnie dynamicznie chcemy rozwijać treści i wideo o charakterze premiummówi Rafał Kerger, redaktor naczelny i dyrektor wydawniczy serwisów tematycznych w Polska Press Grupie.

Pierwszy odcinek nowego programu "Strefy Biznesu", którego premiera odbyła się 23 sierpnia w serwisie StrefaBiznesu.pl, poświęcony był sektorowi automotive. W programie poruszone zostały tematy dotyczące przyszłości motoryzacji w Polsce. W dyskusji udział wzięli Jakub Faryś – prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, Paweł Wideł – dyrektor ds. kontaktów z rządem i spraw publicznych w firmie Stellantis oraz Łukasz Górecki – dyrektor klastra automotive w Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej.

W drugim odcinku, którego premiera odbyła się 30 sierpnia, z okazji zbliżającego się nowego roku szkolnego 2024/2025 goście rozmawiali o edukacji i rynku pracy. Udział w programie wzięli prof. Małgorzata Dobrowolska z Politechniki Śląskiej, Agata Śmieja - prezes Fundacji Czyste Powietrze, Artur Skiba - prezes firmy Antal oraz Marcin Józefaciuk - nauczyciel, poseł i członek sejmowej komisji edukacji.

Nowe odcinki programu "Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu" ukazują się w każdy piątek. Kolejny już 6 września w serwisie Strefabiznesu.pl.

O Polska Press Grupie
Polska Press Grupa to jedna z największych spółek medialno-technologicznych w Polsce. Jako jedyna firma medialna w Polsce posiada w swoim portfolio 500 serwisów miejskich skonsolidowanych pod marką NaszeMiasto.pl, ogólnopolski portal informacyjny i.pl, 22 serwisy i 20 dzienników regionalnych oraz serwisy e-commerce, branżowe i tematyczne. W serwisach internetowych oraz w prasie dostarcza najnowsze informacje z regionu, Polski oraz zagranicy. Polska Press to często media pierwszego wyboru dla mieszkańców każdego regionu Polski. Jest głosem dla lokalnych społeczności, przywiązując wagę do różnorodności i unikalności każdego regionu.


Redakcja online

Przeglądaj też