Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka w Polska Press Grupie!

Polska Press Grupa po raz trzeci dołącza do globalnej akcji społecznej „Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka”, która rozpocznie się 15 maja, czyli w Międzynarodowy Dzień Rodziny. To oznacza, że pracownicy firmy będą mogli jednorazowo skrócić dzień pracy o dwie godziny. Mottem tegorocznej akcji jest hasło „Wielkie marzenia łączą pokolenia”. Nie da się ukryć, że to marzenia napędzają ludzką rzeczywistość, a także łączą ludzi i pokolenia.

Każdy pracownik Polska Press Grupy będzie mógł w wybrany dzień w maju zakończyć pracę 2 godziny wcześniej i spędzić ten czas ze swoimi bliskimi. Już po raz trzeci Polska Press Grupa włączyła się do akcji „Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka”, dzięki czemu wszyscy pracownicy spółki będą mogli wykorzystać dodatkowe 2 godziny np. na wzmacnianie więzi z bliskimi. Akcja organizowana jest z okazji Międzynarodowego Dnia Rodziny, który obchodzimy 15 maja. Celem akcji jest przypominanie o roli i wartości płynących z budowania relacji międzyludzkich, bliskości z drugim człowiekiem i pielęgnowania więzi rodzinnych.

To świetna akcja, która z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Jako Polska Press zwracamy szczególną uwagę na inicjatywy i wydarzenia, które dedykowane są wzmacnianiu relacji. A te z najbliższymi należą do najważniejszych. To one, według specjalistów, są warunkiem naszego szczęścia, rozwoju i dobrostanu, dlatego w tym roku ponownie jesteśmy częścią tego projektumówi Zenon Nowak, Prezes Zarządu Polska Press Grupy.

Kampania organizowana jest w Polsce przez Instytut Humanites jako część Globalnego Ruchu Społecznego na Rzecz Bliskości. To odpowiedź na narastające zjawiska samotności, depresji i kryzysu więzi międzyludzkich. Inicjatywa, realizowana przez pracodawców na całym świecie, symbolizuje integrację życia zawodowego i prywatnego.

O Polska Press Grupie
Polska Press Grupa to jedna z największych spółek medialno-technologicznych w Polsce. Jako jedyna firma medialna w Polsce posiada w swoim portfolio zarówno 22 serwisy regionalne, ponad 500 serwisów miejskich, skonsolidowanych pod marką NaszeMiasto.pl, ogólnopolski portal informacyjny i.pl, jaki i serwisy tematyczne, branżowe oraz e-commerce. Jest również wydawcą 22 dzienników regionalnych. W serwisach internetowych oraz w prasie dostarcza najnowsze informacje z regionu, Polski oraz zagranicy. Polska Press to często media pierwszego wyboru dla mieszkańców każdego regionu Polski. Jest głosem dla lokalnych społeczności, przywiązując wagę do różnorodności i unikalności każdego regionu.


Redakcja online

Przeglądaj też