Ford Kuga

Content marketing na serwisach PPG ma moc
Klient
Ford
Informacje
Ford Kuga pokazał się w nowej odsłonie, a serwis tematyczny Polska Press Grupy wziął czynny udział w promocji tego wydarzenia.
Testowaliśmy samochód „na własnej skórze” i pokazaliśmy go w miejskim i rodzinnym kontekście. Zrealizowaliśmy kampanię opierająca się na content marketingu. Dopasowaliśmy narzędzia do klienta i celu, jaki chciał osiągnąć. Kampanię komunikowaliśmy za pomocą treści i wideo, promowaliśmy w naszych serwisach oraz własnych kanałach w social mediach.
Dane
Zasięg: Cała Polska
Content marketing
Native Ads
Social Media

Cel

Główny
  • Kampania reklamowa była częścią szeroko zakrojonej promocji nowej odsłony modelu Ford Kuga 2018.
Dodatkowy
  • Poszerzenie kontekstu odbioru marki Ford i modelu Kuga.
  • Dotarcie do nowej grupy odbiorców.

Realizacja

Zrealizowaliśmy sesję zdjęciową i wideo test nowej odsłony Forda Kugi.
  • Treści przedstawiane w formie multimedialnej są łatwiej przyswajane i częściej wyszukiwane przez użytkowników. Zadbaliśmy o profesjonalną realizację i emisję materiałów.
Stworzyliśmy artykuły content marketingowe, w których pokazaliśmy model Forda Kugi jako idealny samochód ekonomiczny, do miasta, dla rodziny.
  • Oprócz komunikacji user friendly każdy materiał został zoptymalizowany pod kątem SEO. Wpisując w wyszukiwarkę frazę „Ford Kuga testy” Motofakty są pierwszym wynikiem wyszukania organicznego.
Zrealizowaliśmy kampanię na podstawie oferty Contentplus.
  • Dzięki dobrej konstrukcji tekstów zatrzymaliśmy użytkownika na stronie zdecydowanie dłużej niż średni czas spędzony na artykułach komercyjnych tego typu.
Zrealizowaliśmy kampanię promocyjną w serwisie Motofakty.pl a także w social mediach.
  • 19 kreacji NativeAds
  • 3 posty na Facebooku

Odpowiadamy na Twoje potrzeby

Mamy narzędzia i możliwości, które precyzyjnie zrealizują każdy cel kampanii, jaki sobie postawisz.