Strona główna   Biuro prasowe   Komunikaty prasowe   Szukaj Gratka, szukaj

Szukaj Gratka, szukaj

Gratka.pl, jeden z największych i najpopularniejszych serwisów ogłoszeniowych w Polsce należący do Polska Press Grupy, startuje z kampanią reklamową w telewizji i Internecie. Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji serwisu na rynku portali z ogłoszeniami nieruchomości, motoryzacyjnymi i pracy.

Spoty telewizyjne dedykowane są trzem kategoriom Gratki – motoryzacji, pracy i nieruchomościom. Bohaterem kampanii jest pies Gratka, który w każdym ze spotów, podobnie jak wyszukiwarka serwisu, szuka produktów, które oferuje Gratka.  Hasło kampanii „Szukaj Gratka, szukaj” odnosi się do idei kampanii, w której Gratka wyszukuje i spełnia oczekiwania użytkownika.
 
Spoty telewizyjne będą emitowane m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, kanałach tematycznych TVP i Polsatu, TV Puls, TVN7, TTV oraz PULS 2.  Kampania telewizyjna będzie wsparta przez spoty video w kanałach YouTube, Facebook, VOD  TVP i TVN oraz na kanale Ipla. Uzupełnieniem jest kampania displayowa w Internecie obejmująca m.in. onet.pl, wp.pl oraz serwisy Polska Press Grupy.
 
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Agencja Interaktywna Artegence. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy Starcom oraz dział marketingu Gratki.

***


Gratka.pl to jeden z największych i najpopularniejszych serwisów ogłoszeniowych w Polsce. Serwis posiada jedną z największych baz ogłoszeń – ponad 1,7 mln ofert - w kategoriach nieruchomości, motoryzacja, praca oraz ogłoszeń drobnych. Gratka to serwis skierowany do odbiorców indywidualnych oraz biznesowych. Dzięki zamieszczanym ogłoszeniom pozwala wystawiać oraz znajdować przedmioty i usługi milionom użytkowników. W kwietniu br. z serwisu Gratka.pl korzystało 4,2 mln użytkowników, którzy wygenerowali blisko 82 mln odsłon (źródło: Gemius Traffic).