Strona główna   Biuro prasowe   Komunikaty prasowe   Odmienione, silniejsze naszemiasto.pl

Odmienione, silniejsze naszemiasto.pl

4 grudnia br. bezpłatne tytuły Teraz, Teraz Opole oraz Moje Miasto zmienią nazwę na naszemiasto.pl. Rebranding tych produktów jest efektem połączenia wszystkich tytułów bezpłatnych wydawanych przez Media Regionalne oraz Polskapresse pod wspólną markę naszemiasto.pl.

SGM NM9 tytułów ukazujących się pod marką „Teraz”, 3 wydania „Moje Miasto” oraz 20 serwisów MMIGC zmienią tytuł na naszemiasto.pl. Grupa Polskapresse od września 2012 roku, wydaje gazetę bezpłatną „Nasze Miasto”, która ukazuje się w 7 największych miastach w Polsce oraz 507 serwisów naszemiasto.pl.

Tytuły „Teraz”, „Moje miasto” oraz serwisy „MMIGC” (Moje Miasto Internetowa Gazeta Czytelników) od 4 grudnia br. wchodzą do sieci naszemiasto.pl, tworząc tym samym produkt o dużej sile lokalnej. O zasięgach i dotarciu produktów mówią liczby: naszemiasto.pl to 318 840* egzemplarzy w czwartki, Teraz i MM Moje Miasto - 188 885* egzemplarzy, serwis naszemiasto.pl - 2 372 144 RU**.

Podjęliśmy decyzję o tworzeniu jednej, silnej marki. Tą marką będzie naszemiasto.pl. Skala przedsięwzięcia jest niezwykła - to codziennie redagowany serwis z newsami lokalnymi, kilkanaście stałych wydań drukowanych w całej Polsce i kilkadziesiąt wydań specjalnych oraz okazjonalnych - sublokalnych. Powstaje wyjątkowa oferta reklamowa zarówno w lokalnym jak i ponadregionalnym wymiarze. Zadbaliśmy, by nasze projekty zarówno w Internecie jak i druku były spójne i nowoczesne – mówi Joanna Parczyńska, dyrektor produktów bezpłatnych Grup Polskapresse i Media Regionalne.

Tytuł naszemiasto.pl to nowoczesne gazety miejskie. Nowy layout gazet oddaje jej miejski i nowoczesny charakter. Wprowadzono stałe sekcje gazety: #hallo miasto, #w naszym mieście, #dzieje się, #aktywnie.

Projekt to nie tylko zmiana nazwy tytułów prasowych. Równolegle został przeprojektowany serwis naszemiasto.pl, który w nowej odsłonie ukaże się 4 grudnia. W serwisie znajdą się codzienne wydarzenia lokalne z całej Polski i niezwykły przegląd imprez. Nowa odsłona portalu naszemiasto.pl prezentuje min. nowoczesny, przejrzysty kale

ndarz imprez - kilkanaście tysięcy imprez/wydarzeń z całego kraju, możliwość zakupu biletów on-line.

Markę naszemiasto.pl tworzyć będą: 507 serwisów naszemiasto.pl, 19 stałych wydań gazety naszemiasto.pl oraz kilkadziesiąt wydań sublokalnych i okazjonalnych.

Projekt graficzny gazet naszemiasto.pl przygotował Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Grup Polskapresse i Media Regionalne, a projekt serwisu został przygotowany przez zespół naszemiasto.pl.

Rebrandingowi produktów towarzyszy kampania promocyjna, która obejmuje outdoor, lokalne stacje radiowe, kina, internet. Kampanię uzupełnia promocja w mediach Grup Polskapresse i Media 

Regionalne. W dniu premiery zmienionego produktu w całej Polsce czytelnicy naszegomiasta.pl zostaną poczęstowani kawą i słodyczami.