Kurier Lubelski

Jeden tytuł, wiele możliwości

Kurier Lubelski to znany w regionie dziennik, który posiada ćwierć miliona czytelników. Kurier Lubelski to także wydanie online, w którym wykorzystujemy różne formy, dla przekazania tych samych informacji m.in. artykuły, galerie, sondy, fotoreportaże, quizy. Rozwój wideo widoczny jest zarówno w mediach, jak i w reklamie. W redakcji powstaje coraz więcej własnych produkcji, mamy do tego ludzi i sprzęt. Stawiamy na treści lokalne, ale na swoich kanałach chętnie podejmujemy tematy związane ze zdrowiem, motoryzacją, sportem, biznesem, turystyką.

0,9 mln

unikalnych użytkowników w lipcu

8 mln

odsłon wygenerowali użytkownicy w ciągu ostatniego miesiąca

119 tys

fanów na Facebooku

Dlaczego reklama na Lubelszczyźnie oznacza Kurier Lubelski?

BRAND

Kurier Lubelski to najchętniej czytany dziennik w województwie lubelskim.

WWW

Tematy lokalne i ponadlokalne podejmowane są u nas w różnych formach: tekstu, galerii, wideo. Tworzymy również quizy, sondy i zestawienia.

SEO

Redakcja online przygotowuje treści zgodnie z zaleceniami Google. Staramy się pozycjonować każdą treść wypuszczaną do internetu.

REDAKCJA

W redakcji mamy specjalistów od treści, wideo, social mediów.

ODBIORCY

22% użytkowników trafiło na artykuły bezpośrednio ze strony głównej serwisu.

SOCIAL MEDIA

Bardzo silna społeczność na Facebooku to mocne wsparcie dla kampanii reklamowej.

Jesteśmy tu dla Ciebie

Jedna kampania, wiele możliwości!

Mamy wiernych czytelników naszego dziennika i użytkowników, którzy czytają treści online. Przygotowujemy treści, które znajdą swoich odbiorców w różnych formach. Tradycyjne media są dla ważne, ponieważ wciąż stanowią mocny trzon naszego działania, ale nasze oczy skierowane są także na online, mobile i social media. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie potencjalni odbiorcy.

W social mediach siła

Tworzymy silne społeczności w social mediach. Angażujemy w dyskusję, zachęcamy do zabawy. Cenimy sobie lokalne treści, ale na kanałach społecznościowych pozwalamy sobie również na inne, ogólnopolskie, lifestylowe treści, którymi zainteresowani są nasi odbiorcy. Codzienne doświadczenie w pracy z social mediami daje nam pewną prognozę co do tego jakie treści się u nas sprawdzają.