Kurier Lubelski
Jeden tytuł, wiele możliwości
Kurier Lubelski to znany w regionie dziennik, który posiada ćwierć miliona czytelników. Kurier Lubelski to także wydanie online, w którym wykorzystujemy różne formy, dla przekazania tych samych informacji m.in. artykuły, galerie, sondy, fotoreportaże, quizy. Rozwój wideo widoczny jest zarówno w mediach, jak i w reklamie. W redakcji powstaje coraz więcej własnych produkcji, mamy do tego ludzi i sprzęt. Stawiamy na treści lokalne, ale na swoich kanałach chętnie podejmujemy tematy związane ze zdrowiem, motoryzacją, sportem, biznesem, turystyką.
unikalnych użytkowników w lipcu
odsłon wygenerowali użytkownicy w ciągu ostatniego miesiąca
fanów na Facebooku
Dlaczego reklama na Lubelszczyźnie oznacza Kurier Lubelski?
Kurier Lubelski to najchętniej czytany dziennik w województwie lubelskim.
Tematy lokalne i ponadlokalne podejmowane są u nas w różnych formach: tekstu, galerii, wideo. Tworzymy również quizy, sondy i zestawienia.
Redakcja online przygotowuje treści zgodnie z zaleceniami Google. Staramy się pozycjonować każdą treść wypuszczaną do internetu.
W redakcji mamy specjalistów od treści, wideo, social mediów.
22% użytkowników trafiło na artykuły bezpośrednio ze strony głównej serwisu.
Bardzo silna społeczność na Facebooku to mocne wsparcie dla kampanii reklamowej.
Jesteśmy tu dla Ciebie
Mamy wiernych czytelników naszego dziennika i użytkowników, którzy czytają treści online. Przygotowujemy treści, które znajdą swoich odbiorców w różnych formach. Tradycyjne media są dla ważne, ponieważ wciąż stanowią mocny trzon naszego działania, ale nasze oczy skierowane są także na online, mobile i social media. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie potencjalni odbiorcy.
Tworzymy silne społeczności w social mediach. Angażujemy w dyskusję, zachęcamy do zabawy. Cenimy sobie lokalne treści, ale na kanałach społecznościowych pozwalamy sobie również na inne, ogólnopolskie, lifestylowe treści, którymi zainteresowani są nasi odbiorcy. Codzienne doświadczenie w pracy z social mediami daje nam pewną prognozę co do tego jakie treści się u nas sprawdzają.