Głos Wielkopolski
Wiele kanałów = wiele możliwości dotarcia
Głos Wielkopolski to najstarszy dziennik województwie wielkopolskim. Tradycja tworzy mocne fundamenty naszej działalności, ale jesteśmy otwarci na nowe technologie. Współczesne dziennikarstwo to praca w terenie. Tworzymy wideo relacje, relacje na żywo, nasi fotoreporterzy są zawsze na miejscu najważniejszych wydarzeń. Podejmujemy tematy, którymi żyje lokalna społeczność. Informujemy, edukujemy, ostrzegamy i wywołujemy dyskusje. Oprócz tematów informacyjnych, w których jesteśmy niekwestionowanym liderem, podejmujemy tematykę związaną ze zdrowiem, motoryzacją, sportem, biznesem, turystyką i domem.
unikalnych użytkowników w lipcu
odsłon wygenerowali użytkownicy w ciągu zeszłego miesiąca
wyświetleń wideo
Jesteśmy jednym z najlepiej sprzedających się dzienników w Polsce
Głos Wielkopolski to najstarszy dziennik ukazujący się w województwie wielkopolskim.
Dziennikarze, fotoreporterzy, specjaliści wideo i social mediów pracują nad materiałami, które w różnych formach i różnymi kanałami trafiają do lokalnych odbiorców.
Treści zawarte w naszych tytułach docierają do ponad 159 tysięcy czytelników w tygodniu i prawie 3 milionów użytkowników online w miesiącu.
Ponad pół miliona użytkowników trafiło na naszą stronę główną wpisując adres. To stali czytelnicy, dla których codziennie publikujemy najważniejsze informacje z regionu.
Treści, które tworzymy są zgodne z zapotrzebowaniem internautów z regionu i nie tylko. Teksty online przygotowujemy tak, by dobrze pozycjonowały się w wyszukiwarkach.
Swoje treści promujemy w social mediach. Oprócz głównych kanałów tworzymy grupy, w których skupiamy użytkowników zainteresowanych regionem, historię czy sportem.
Jesteśmy tu dla Ciebie!
Wiemy dla kogo tworzymy treści. Nasi dziennikarze tworzą swoje materiały w oparciu o wieloletnie doświadczenie. Czytelnicy niejednokrotnie stają się inicjatorami dyskusji, wywołują tematy. Redakcja Głosu Wielkopolskiego odpowiada na najważniejsze pytania. Naszą mocną stroną jest edukacja. W czasie egzaminów gimnazjalnych, zawodowych czy matur, serwis WWW odwiedza nawet 200% więcej użytkowników.
Mamy do wykorzystania prasę, serwis internetowy, wersję mobilną i social media. Korzystamy z różnych form, żeby przekazać komunikaty reklamowe w taki sposób, żeby jak najlepiej dotrzeć do odbiorców. Znam swoich czytelników, więc doskonale wiemy jak wykorzystać potencjał reklamowych swoich produktów.