Głos Wielkopolski

Wiele kanałów = wiele możliwości dotarcia

Głos Wielkopolski to najstarszy dziennik województwie wielkopolskim. Tradycja tworzy mocne fundamenty naszej działalności, ale jesteśmy otwarci na nowe technologie. Współczesne dziennikarstwo to praca w terenie. Tworzymy wideo relacje, relacje na żywo, nasi fotoreporterzy są zawsze na miejscu najważniejszych wydarzeń. Podejmujemy tematy, którymi żyje lokalna społeczność. Informujemy, edukujemy, ostrzegamy i wywołujemy dyskusje. Oprócz tematów informacyjnych, w których jesteśmy niekwestionowanym liderem, podejmujemy tematykę związaną ze zdrowiem, motoryzacją, sportem, biznesem, turystyką i domem.

2,4 mln

unikalnych użytkowników w lipcu

19,3 mln

odsłon wygenerowali użytkownicy w ciągu zeszłego miesiąca

1,6 mln

wyświetleń wideo

Jesteśmy jednym z najlepiej sprzedających się dzienników w Polsce

BRAND

Głos Wielkopolski to najstarszy dziennik ukazujący się w województwie wielkopolskim.

REDAKCJA

Dziennikarze, fotoreporterzy, specjaliści wideo i social mediów pracują nad materiałami, które w różnych formach i różnymi kanałami trafiają do lokalnych odbiorców.

ODBIORCY

Treści zawarte w naszych tytułach docierają do ponad 159 tysięcy czytelników w tygodniu i prawie 3 milionów użytkowników online w miesiącu.

WWW

Ponad pół miliona użytkowników trafiło na naszą stronę główną wpisując adres. To stali czytelnicy, dla których codziennie publikujemy najważniejsze informacje z regionu.

SEO

Treści, które tworzymy są zgodne z zapotrzebowaniem internautów z regionu i nie tylko. Teksty online przygotowujemy tak, by dobrze pozycjonowały się w wyszukiwarkach.

SOCIAL MEDIA

Swoje treści promujemy w social mediach. Oprócz głównych kanałów tworzymy grupy, w których skupiamy użytkowników zainteresowanych regionem, historię czy sportem.

Jesteśmy tu dla Ciebie!

Czytelnicy to nasza inspiracja!

Wiemy dla kogo tworzymy treści. Nasi dziennikarze tworzą swoje materiały w oparciu o wieloletnie doświadczenie. Czytelnicy niejednokrotnie stają się inicjatorami dyskusji, wywołują tematy. Redakcja Głosu Wielkopolskiego odpowiada na najważniejsze pytania. Naszą mocną stroną jest edukacja. W czasie egzaminów gimnazjalnych, zawodowych czy matur, serwis WWW odwiedza nawet 200% więcej użytkowników.

Działamy wielokanałowo

Mamy do wykorzystania prasę, serwis internetowy, wersję mobilną i social media. Korzystamy z różnych form, żeby przekazać komunikaty reklamowe w taki sposób, żeby jak najlepiej dotrzeć do odbiorców. Znam swoich czytelników, więc doskonale wiemy jak wykorzystać potencjał reklamowych swoich produktów.