Gazeta Wrocławska
Gazeta Wrocławska - żyjemy tym, czym żyje miasto
Gazeta Wrocławska jest jedynym dziennikiem regionalnym na Dolnym Śląsku. Patrzymy na tematy okiem małych społeczności, będąc blisko potrzeb mieszkańców wszystkich dzielnic Wrocławia. Podejmujemy również sprawy mniejszych i większych miejscowości z całego województwa dolnośląskiego. Poruszamy sprawy ogólnopolskie oraz aktywnie budujemy serwisy tematyczne dotyczące sportu, zdrowia, tematyki kobiecej, motoryzacji, biznesu i agro.
unikalnych użytkowników w lipcu
odsłon wygenerowali użytkownicy w ciągu ostatniego miesiąca
wyświetleń wideo
Gazeta Wrocławska - treści, którym ufają mieszkańcy
Gazeta Wrocławska, to medium, które jest utożsamiane jest z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem w sprawy ważne dla czytelników.
W naszym zespole pracuje ponad 40 doświadczonych dziennikarzy. Nie boimy się nowych wyzwań, dlatego z lekkością łączymy tradycję z nowoczesnością.
Czytelnicy są naszą największą inspiracją. Ich liczba już dawno przekroczyła liczbę mieszkańców Dolnego Śląska.
Nowoczesna infrastruktura naszego serwisu sprawia, że jest on użyteczny i czytelny, a przede wszystkim ma możliwość łatwego rozbudowywania go o sekcje, które są potrzebne naszym odbiorcom i reklamodawcom.
Treści, które tworzymy są zgodne z zapotrzebowaniem internautów z regionu i nie tylko. Teksty online przygotowujemy tak, by dobrze pozycjonowały się w wyszukiwarkach.
Ponad 145 tys. fanów na Facebooku to efekt stałego kontaktu z naszymi odbiorcami oraz poruszania angażujących tematów, które są ważne dla mieszkańców Wrocławia i okolic.
Jesteśmy tu dla Ciebie
Cały czas wierni wydaniom papierowym stawiamy na ogromny rozwój w kierunku nowoczesnego, internetowego dziennikarstwa. Odpowiednio przygotowane treści Gazety Wrocławskiej podajemy dynamicznie naszym czytelnikom na stronie www, w aplikacji mobilnej i w social mediach.
Działamy nieszablonowo, dzięki czemu reklama w Gazecie Wrocławskiej wychodzi poza schematy. Dla naszych klientów działamy w zakresie przygotowania strategii działań oraz jej realizacji, która obejmuje między innymi organizacje eventów, produkcje video, content marketing, social media i display.