Gazeta Lubuska
Gazeta Lubuska – chcemy więcej, mierzymy wyżej!
To, co nas charakteryzuje, to duża interakcja z naszymi odbiorcami, dzięki czemu docieramy do czytelników i użytkowników w każdej grupie wiekowej. Zdaniem czytelników jesteśmy wyjątkowo wrażliwi na potrzeby mieszkańców regionu, a dzięki poruszany tematom i czułości na potrzeby Lubuszan jesteśmy najbardziej rozpoznawalnym brandem w regionie.
unikalnych użytkowników w lipcu
artykułów online w ostatnim miesiącu
wyświetleń wideo
Skąd tak silna pozycja dla reklamy w Gazecie Lubuskiej?
Posiadamy dwa duże ośrodki - w Gorzowie Wielkopolskim i w Zielonej Górze, dzięki czemu Gazeta Lubuska jest silnie osadzona w życiu całego regionu.
Nasi czytelnicy są częścią redakcji, to ich potrzeby i informacje od nich są powodem, dla którego podejmujemy wiele lokalnych tematów.
Lokalne newsy uzupełniamy o treści ze specjalnych kategorii tematycznych takich jak: moto, biznes, zdrowie, agro, sport, dom i tematyka kobieca. Wyjątkowo bliskie stały się dla nas tematy związane z historią lokalnych miejsc i ludzi z regionu.
Treści, które tworzymy są zgodne z zapotrzebowaniem internautów z regionu i nie tylko. Teksty online przygotowujemy tak, by dobrze pozycjonowały się w wyszukiwarkach.
dużą aktywność fanów na naszym profilu zawdzięczamy podejmowaniu dyskusji z użytkownikami na tematy, które są bliskie ich potrzebom
Nasz dział reklamy nie boi się wyzwań i działań na szeroką skalę. Organizujemy różnego rodzaju eventy. Są wśród nich np. Drużynowy Winobraniowy Bieg o Puchar Gazety Lubuskiej oraz Forum Seniora.
Jesteśmy tu dla Ciebie!
Filmy dokumentalne naszej produkcji zostały zauważone i docenione przez ogólnopolskie środowisko. „Wydarzenia Zielonogórskie 1960. Bitwa o Dom Katolicki” (reżyseria: Rafał Bryll) to zwycięzca 6. Zamojskiego Festiwalu Filmowego. „Spotkania z historią”, zdobywca wyróżnienia im. Janusza Krupskiego na 9. Festiwalu Filmowym Niepokorni Niezłomni Wyklęci – Gdynia 2017. Dokument emitowały TVP i TVP Historia. Zarówno ten film, jak i "Kresy" zostały wyświetlone podczas 28. Edycji międzynarodowego przeglądu FilmFestival Cottbus w prestiżowej sekcji Polskie Horyzonty.
Nasz zespół nie pozwala sobie na bycie w tyle. Korzystamy z możliwości wymiany doświadczeń z innymi redakcjami w grupie, ale również uczestniczymy w licznych konferencjach i szkoleniach w tematyce krążącej wokół nowych mediów i nowoczesnych narzędzi marketingowych. Daje nam to odwagę do pracy nad innowacyjnymi projektami zarówno redakcyjnie, jak i reklamowo.