Express Bydgoski

Żyjemy tym, czym żyje Bydgoszcz

Rzetelnie, prawdziwie i mobilnie. Express Bydgoski to mocny lokalny tytuł, który dostarcza zawsze świeżych informacji z regionu i kładzie duży nacisk na wiadomości sportowe. Postawiliśmy na wideo i online, dzięki czemu Czytelnicy mogą nas śledzić w Serwisie regionalnym, w social mediach i własnej aplikacji. Mimo to wciąż utrzymujemy wysokie nakłady papierowego wydania tytułu. Nasz dziennik to również 7 kategorii tematycznych, które dostarczają wartościowych treści o motoryzacji, sporcie, wydarzeniach kulturalnych, biznesie, zdrowiu i turystyce.

2 mln

unikalnych użytkowników

21 mln

odsłon wygenerowali użytkownicy w lipcu

253 tys.

wyświetleń wideo

Express Bydgoski to Twoje medium reklamowe

BRAND

Express Bydgoski to bardzo lokalny tytuł wypozycjonowany jako gazeta blisko mieszkańców.

VIDEO

Nasze lokalne studio wideo produkuje ok. 80 filmów reklamowych rocznie i setki treści redakcyjnych.

BLOGERZY

Spotykamy się z nimi na Blogger Food Festival, którego jesteśmy pomysłodawcami.

WWW

Strony serwisu expressbydgoski.pl odwiedziło w minionym miesiącu dwa miliony unikalnych użytkowników.

SEO

Treści, które tworzymy są zgodne z zapotrzebowaniem internautów z regionu i nie tylko. Teksty online przygotowujemy tak, by dobrze pozycjonowały się w wyszukiwarkach.

SOCIAL MEDIA

Nasi fani na Facebooku to grupa precyzyjnie stargetowanych odbiorców. Dzięki dużej aktywności prowokujemy dyskusje na temat potrzeb mieszkańców Bydgoszczy.

Jesteśmy tu dla Ciebie!

Jesteśmy multimedialni!

Stawiamy na wideo, dzięki czemu jesteśmy chętnie odbierani przez różne grupy wiekowe. Wychodzimy poza schemat i jesteśmy zawsze na bieżąco z nowymi formatami. Bez względu na to, w jakiej formie chcesz dotrzeć z reklamą do swoich klientów w Bydgoszczy - my już tam jesteśmy. Nasze media to: Serwis Regionalny, aplikacja mobilna, Fanpage na Facebooku i wydanie papierowe.

Działamy nieszablonowo!

Nasza specjalność to produkowanie contentu wideo dla naszych klientów i prowadzenie dla niego mediów społecznościowych, ale zarówno redakcyjnie, jak i reklamowo staramy się zawsze wychodzić poza schemat i znajdywać nowe sposoby na ciekawe ujęcie wyzwań, które się przed nami pojawiają.