![](/img/s/brand-img_1055.jpeg)
Dziennik Zachodni
Cały Śląsk na wyciągnięcie ręki
Dziennik Zachodni dociera do różnych pokoleń. Mieszkańcy województwa śląskiego mogą śledzić Dziennik Zachodni w prasie, Internecie, social mediach i w aplikacji. Oprócz codziennej dawki aktualnych informacji Dziennik Zachodni dostarcza również rzetelnych treści w dziedzinach takich jak zdrowie, motoryzacja, sport, biznes, turystyka, dom.
odsłon wygenerowali użytkownicy w ciągu ostatniego miesiąca
czytelników wydania papierowego w tygodniu
wyświetleń wideo
Dlaczego reklama na Śląsku oznacza Dziennik Zachodni?
![](/img/s/section-icons_686.png)
Dziennik Zachodni to rozpoznawalny brand, który jest na ustach ludzi różnych pokoleń.
![](/img/s/section-icons_688.png)
Znamy swoich odbiorców, wiemy, do kogo kierujemy komunikaty.
![](/img/s/section-icons_899.png)
Mamy ludzi od wszystkiego! W redakcji pracują doświadczeni dziennikarze i wydawcy, specjaliści od treści, pozycjonowania SEO, wideo i projektów specjalnych.
![](/img/s/section-icons_689.png)
Dziennikzachodni.pl to silna strona główna odwiedzona w lipcu przez prawie trzy miliony użytkowników.
![](/img/s/section-icons_690.png)
Treści, które tworzymy są zgodne z zapotrzebowaniem internautów z regionu i nie tylko. Teksty online przygotowujemy tak, by dobrze pozycjonowały się w wyszukiwarkach.
![](/img/s/section-icons_770.png)
Dziennik Zachodni buduje społeczność nie tylko na swojej stronie internetowej, ale także w social mediach.
Jesteśmy tu dla Ciebie!
![](/img/s/section-icons_692.png)
Według Cisco, do 2021 r. 82% ruchu internetowego będzie odbywało się za pośrednictwem wideo. Reklama wideo w Dzienniku Zachodnim to gwarancja profesjonalnej produkcji i dotarcia do konkretnych odbiorców. W naszej siedzibie znajduje się profesjonalne studio wideo i dedykowany zespół, który zajmuje się przygotowaniem, realizacją i postprodukcją materiałów.
![](/img/s/section-icons_693.png)
Łączymy reklamę w prasie, internecie, mobile i social mediach. Razem z Działem Projektów Specjalnych tworzymy projekty niestandardowe, które wymykają się ze sztywnych ram reklamy. Tworzymy interaktywne wywiady, wirtualne wycieczki, latamy dronem, organizujemy konkursy i plebiscyty.