Strona główna   Biuro prasowe   Komunikaty prasowe   #WspieramyLokalnyBiznes

#WspieramyLokalnyBiznes

Polska Press Grupa uruchomiła projekt wsparcia dla lokalnych firm z całej Polski. Wspieramy Lokalny Biznes to miejsce dla przedsiębiorców, gdzie mogą otrzymać wsparcie eksperckie, poradnicze oraz bezpłatną przestrzeń do publikacji informacji o swojej ofercie w serwisach internetowych Grupy.

Wszyscy potrzebują dobrej informacji lokalnej związanej z koronawirusem – zarówno nasi czytelnicy, jak i przedsiębiorcy działający lokalnie. Ci drudzy z powodu epidemii znaleźli się w wyjątkowo trudnej sytuacji. Naszą rolą jako mediów jest uruchomienie działań, które wesprą ich aktualne potrzeby. Dlatego stworzyliśmy specjalną platformę komunikacji, która łączy wiedzę poradnikową, doradztwo eksperckie oraz możliwość publikacji w serwisach PPG informacji o ofercie małych, lokalnych firm.

W ramach projektu Wspieramy Lokalny Biznes we wszystkich 23 serwisach regionalnych powstały tematyczne serwisy specjalne zawierające informacje odpowiadające potrzebom firm lokalnych – np. https://dziennikzachodni.pl/wspieramy-lokalny-biznes

W sekcji poradniczej przedsiębiorcy będą mogli znaleźć  informacje m.in. o pomocy państwa dla przedsiębiorców, prowadzeniu i transformacji biznesu z wykorzystaniem technologii online, kwestiach związanych z pracownikami oraz wiadomości z rynku.

Wiedza ekspercka będzie dostarczana poprzez interaktywny poradnik wideo, gdzie znajdą się porady ekspertów z dziedziny biznesu, prawa, reklamy i marketingu - podpowiemy naszym klientom jak zarządzać ich komunikacją z rynkiem w obecnych czasach.

Informacje o swojej ofercie przedsiębiorcy będą mogli dodać poprzez specjalny formularz dostępny na stronach serwisów specjalnych.

Ostatnie tygodnie to wyjątkowo trudny czas. Kolejne obostrzenia spowodowały spowolnienie lub wręcz zatrzymanie działalności wielu firm. Zagrożone są budowane od wielu lat małe, polskie, lokalne biznesy. Dlatego startujemy z akcją Wspieramy Lokalny Biznes gdzie będziemy przekazywali najważniejsze informacje dla przedsiębiorców oraz damy im możliwość bezpłatnej publikacji informacji o ich ofercie – mówi Bartosz Kwarciak, dyrektor sprzedaży regionalnej w PPG.