Strona główna   Biuro prasowe   Komunikaty prasowe   SPORTOWY24 wspólną marką dla produktów sportowych Polska Press Grupy

SPORTOWY24 wspólną marką dla produktów sportowych Polska Press Grupy

Polska Press Grupa uruchomiła nowy serwis - Sportowy24.pl. Centralną stronę Sportowy24.pl wzmacniają odnowione regionalne serwisy sportowe na stronach 18 dzienników oraz piłkarski serwis Gol24.pl. Zgrupowany sport online wraz z poniedziałkowymi dodatkami do wydań prasowych dzienników pod wspólnym tytułem Sportowy24 stanowią kompleksową ofertę sportową Polska Press Grupy.

„Siłę serwisu Sportowy24.pl stanowią najbogatsze w Polsce zasoby sportowych informacji lokalnych, przygotowywanych przez dziennikarzy z 18 regionalnych redakcji sportowych. Docieramy do każdego obiektu sportowego w Polsce i do każdego sportowca, od najniższych lig po ekstraklasy. Jednocześnie przedstawiamy kompleksowo wszystkie wydarzenia światowe i ogólnopolskie, wzbogacone ciekawymi wywiadami, analizami, komentarzami i tekstami magazynowymi” – mówi Robert Zieliński, szef redakcji sportowych Polska Press Grupy, redaktor naczelny dodatków prasowych i serwisu Sportowy24. 

Sportowy24.pl stawia na dziewięć głównych dziedzin – piłkę nożną, siatkówkę, koszykówkę, piłkę ręczną, żużel, tenis, sporty walki, sporty zimowe, biegi oraz rekreację. Nie zabraknie w nim jednak również ważnych informacji z innych dyscyplin. Sportowy24.pl ściśle współpracuje z serwisem piłkarskim Gol24.pl, który również należy do Polska Press Grupy.

Atutami naszych serwisów sportowych jest nie tylko treść, ale też forma przekazywanych informacji. Newsy, relacje na żywo, wyniki meczów i tabele rozgrywek - to wszystko w wygodny i przystępny sposób będziemy serwować internautom zarówno w serwisach regionalnych, jak i na Sportowy24.pl” - mówi Michał Wieczorek, odpowiedzialny za przygotowanie projektu. – „Ciekawostką jest możliwość personalizacji ustawień w sekcjach regionalnych, poprzez wybór informacji o ulubionym zespole w specjalnym module”

Dzienniki regionalne Polska Press ukazują się z nowymi dodatkami sportowymi wydawanymi pod tą samą marką Sportowy24 ukazują się już od 4 kwietnia. Poniedziałkowe dodatki zostały powiększone i unowocześnione, zyskały również bardziej dynamiczną szatę graficzną oraz więcej treści – od 8 do nawet 24 stron. „Dajemy czytelnikom produkt bardziej atrakcyjny i dostosowany do zmieniającego się rynku. W Internecie stawiamy na newsy, w papierze na materiały bardziej analityczne, rozmowy, felietony. Dodatki i serwis stanowią kompletną ofertę sportową dla naszych czytelników” – mówi Robert Zieliński, szef serwisu i dodatku Sportowy24.

Polska Press Grupa oferuje marketerom kompleksową ofertę reklamową w kategorii sport. W jej skład wchodzi Sportowy24.pl, sieć sportowych serwisów regionalnych, Gol24.pl (dostępne na wszystkich urządzeniach i w aplikacjach), a także sportowe dodatki i strony w prasie codziennej.

Koordynatorem przygotowania sportowych serwisów regionalnych oraz Sportowy24.pl jest Michał Wieczorek, Brand Manager. Redaktorem naczelnym dodatku prasowego oraz serwisu Sportowy24.pl jest Robert Zieliński. Projekt graficzny dodatku i strony Sportowy24.pl przygotował Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy.

Za projekt odnowy sportowych produktów Polska Press Grupy odpowiadają zespoły pod kierownictwem Wojciecha Rogacina, szefa Agencji Informacyjnej Polska Press (AIP24) i Tomasza Krawczyka, Dyrektora Rozwoju Redakcyjnego Polska Press Grupy.