„Gazeta Wrocławska” najbardziej opiniotwórczym medium regionalnym we wrześniu wg raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM)

2021-11-03

Wg wrześniowego raportu Instytutu Monitorowania Mediów pierwsze miejsce wśród najczęściej cytowanych mediów regionalnych zajęła „Gazeta Wrocławska”. Wysoko uplasowała się również „Polska Metropolia Warszawska”, która zajęła 10. pozycję w kategorii Najczęściej cytowane tytuły prasowe.

                     

         

Zajmująca pierwszą lokatę wśród najbardziej opiniotwórczych mediów regionalnych „Gazeta Wrocławska” uzyskała 186 powołań, co pozwoliło jej awansować o 11. pozycji w stosunku do poprzedniego miesiąca. Poza nią, w TOP 5 mediów regionalnych znalazły się także dwa inne dzienniki Polska Press Grupy. Na 2. miejsce uplasowała się „Gazeta Krakowska”, którą cytowano we wrześniu 174 razy. 4. pozycję zajął „Dziennik Zachodni”, na który powoływano się 116 razy.   

 

Do pierwszej dziesiątki najczęściej cytowanych tytułów prasowych weszła „Polska Metropolia Warszawska”. Dziennik zacytowano 202 razy, co pozwoliło na awans o 17. pozycji. 

Wyniki rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów to nasz kolejny duży sukces. Świetny wynik uzyskała „Polska Metropolia Warszawska”, na którą powołano się we wrześniu 202 razy, co awansowało ją wśród najczęściej cytowanych tytułów prasowych o 17. pozycji. Te liczby są potwierdzeniem wysokiej jakości tworzonych przez naszych dziennikarzy materiałów oraz dowodem zaufania ze strony mediów. Trzy dzienniki Polska Press Grupy wśród pięciu najczęściej cytowanych mediów regionalnych świadczą natomiast o naszej silnej pozycji na rynku mediów lokalnych i regionalnych. Jesteśmy liderem i będziemy dążyć, poprzez rozwijanie naszych tytułów, do utrzymania tej pozycji i uzyskiwania jeszcze lepszych wyników - komentuje Tomasz Przybek, Prezes Zarządu Polska Press Grupy.