Biuro Prasowe

Sukces dzienników regionalnych Polskapresse w Grand Front 2005

2006-04-27

Gazeta Krakowska laureatem konkursu Izby Wydawców Prasy na najlepszą okładkę prasową Grand Front 2005 w kategorii gazety regionalne. Dziennik Bałtycki i Gazeta Poznańska zdobyły po dwa wyróżnienia.

SZKOŁA BEZ PRZEMOCY - akcja społeczna dzienników regionalnych

2006-04-21

20 dzienników regionalnych Polskapresse i Orkla Press Polska rozpoczyna wspólną akcję społeczną „Szkoła bez przemocy”. Jest to pierwsza ogólnopolska akcja mająca na celu przeciwdziałanie zjawisku agresji w szkołach realizowana bezpośrednio w regionach.

Dobranocki wszech czasów w dziennikach Polskapresse

2006-04-20

Od piątku, 21 kwietnia br., do pięciu dzienników regionalnych Polskapresse (Dziennik Bałtycki, Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska, Słowo Polskie Gazeta Wrocławska, Express Ilustrowany) i jednego powiązanego kapitałowo (Gazeta Poznańska) dołączana będzie kolekcja bajek dla dzieci na VCD ”Dobranocki wszech czasów”.

Dziennik Zachodni w piątki tylko za 1,50 zł

2006-04-13

Od 14 kwietnia 2006 r. piątkowe, magazynowe wydania Dziennika Zachodniego z tygodnikami powiatowymi i Telemagazynem kosztować będą 1,50 zł.

Olga Tochowicz Dyrektorem ds. Ekonomicznych drukarń Polskapresse

2006-04-07

Od kwietnia br., Olga Tochowicz, jest Dyrektorem ds. Ekonomicznych drukarń Grupy Wydawniczej Polskapresse. Do tej pory Olga Tochowicz zajmowała stanowisko Wiceprezes Polskapresse Prasa Krakowska i odpowiedzialna była za działalność poligraficzną oddziału.

Sukces kampanii społecznej MASZ PRAWO WIEDZIEĆ

2006-03-31

MASZ PRAWO WIEDZIEĆ, kampania społeczna realizowana przez 6 dzienników regionalnych Polskapresse i 2 powiązane kapitałowo, znalazła się w finale prestiżowego międzynarodowego konkursu branży public relations SABRE Awards 2006 w kategorii „Europa Wschodnia”. Kampania MASZ PRAWO WIEDZIEĆ jest jedynym finałowym projektem realizowanym przez media.

Dzień Papieski w dziennikach Polskapresse

2006-03-30

W sobotę, 1 kwietnia br., dzienniki Polskapresse ukażą się ze specjalną publikacją oraz płytą poświęconą Janowi Pawłowi II. W I rocznicę śmierci Jana Pawła II Grupa Polskapresse przeznaczy 100 tysięcy złotych na Fundację „Nie lękajcie się” założoną przez kardynała Stanisława Dziwisza.

Serwis naszemiasto.pl w nowej odsłonie

2006-03-27

Grupa Polskapresse rozpoczęła przebudowę serwisu internetowego naszemiasto.pl. Zmiany w serwisie są bardzo głębokie – obejmują nie tylko szatę graficzną stron, ale także układ merytoryczny. 

Sukces dzienników Polskapresse w Media Trendach 2006

2006-03-17

Dziennik Bałtycki zdobywcą Grand Prix za akcję promocyjną „Trójwymiarowe wydanie”, Słowo Polskie Gazeta Wrocławska laureatem głównej nagrody w kategorii marketing społeczny za akcję "Kask rowerowy ratuje życie”.

Stary Testament w dziennikach Polskapresse

2006-03-01

Dziennik Bałtycki, Dziennik Zachodni, Słowo Polskie Gazeta Wrocławska, Gazeta Krakowska i Gazeta Poznańska z kolekcją filmów animowanych  ”HISTORIE STAREGO TESTAMENTU”.