Strona główna   Biuro prasowe   Komunikaty prasowe   Rafał Wiśniewski Dyrektorem Rozwoju Sprzedaży i Produktu Reklamowego Prasy

Rafał Wiśniewski Dyrektorem Rozwoju Sprzedaży i Produktu Reklamowego Prasy

Rafał Wiśniewski, ostatnio Dyrektor Rozwoju Sprzedaży i Analiz Biura Reklamy, od stycznia 2017 roku zajmuje stanowisko Dyrektora Rozwoju Sprzedaży i Produktu Reklamowego Prasy.

Rafał Wiśniewski na nowym stanowisku zarządzać będzie prasowymi produktami reklamowymi - prasa płatna, prasa bezpłatna, wydania specjalne i periodyki. Zajmie się koordynacją rozwoju dotychczasowego portfolio produktów prasowych, a także kreowaniem nowych rozwiązań w zakresie reklamy prasowej. Będzie również odpowiedzialny za rozwój potencjału przychodowego oraz procesy sprzedażowe w zakresie produktów prasowych. Do jego obowiązków należeć będzie również koordynacja systemów informatycznych wspierających pracę Biura Reklamy.
 
Rafał Wiśniewski przejmuje też zarządzanie Działem Emisji Prasa, kierowanym przez Angelikę Suchecką-Górniak. W strukturze podlega bezpośrednio Pawłowi Kosskowi, Dyrektorowi Zarządzającemu Biura Reklamy Polska Press Grupy.
 
Rafał Wiśniewski posiada prawie 20-letnie doświadczenie w mediach, reklamie, badaniach oraz statystyce. Karierę zawodową w branży reklamowej rozpoczął w 2000 roku, najpierw u brokera mediowego, potem kontynuował w domu sprzedaży prasy regionalnej Media Tak. Z Polska Press związany jest od 2007 roku gdzie przez wiele lat pełnił funkcję Dyrektora Działu Analiz Biura Reklamy. Uczestniczył w procesie zakupu i integracji Mediów Regionalnych. Reprezentuje Polska Press Grupę jako członek rady nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa.