Strona główna   Biuro prasowe   Komunikaty prasowe   Piotr Kowalczyk dołączył do Biura Reklamy Polska Press Grupy

Piotr Kowalczyk dołączył do Biura Reklamy Polska Press Grupy

2 stycznia br. do Biura Reklamy Polska Press Grupy dołączył Piotr Kowalczyk, który objął stanowisko Dyrektora Produktu Reklamowego Online. To nowe stanowisko w Grupie.

Piotr Kowalczyk na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za rozwój internetowych produktów reklamowych Grupy oraz koordynację i wdrożenie strategii rynkowej dla reklamy online. Będzie również zarządzał systemami informatycznymi wspierającymi pracę struktur sprzedaży online. Pod jego zarządzanie przechodzi Dział Emisji Online, którego szefem jest Celina Pekowska.

W strukturze firmy Piotr Kowalczyk podlega bezpośrednio Pawłowi Kosskowi, Dyrektorowi Zarządzającemu Biura Reklamy Polska Press Grupy.
 
Piotr Kowalczyk z branżą reklamową i internetową jest związany od ponad 16 lat. Do Polska Press przeszedł z Onetu, z którym był związany od 2001 roku. Ostatnio zajmował tam stanowisko Chief Ad Product Architect i był odpowiedzialny za rozwój podstawowego produktu reklamowego online dla całej Grupy Onet RAS Polska. Od wielu lat zaangażowany w rozwój branży reklamy online w ramach IAB Polska, m.in. jako jego prezes zarządu w latach 2009-2012.