Konkurs dla startupów od Polska Press Grupy
Start.up.press skierowany jest do firm istniejących na rynku nie dłużej niż 5 lat oraz osób, które mają pomysł na działalność w obszarze mediów, technologii mobilnych, ogłoszeń, e-commerce, wiadomości, rozrywki. Założeniem konkursu jest promocja przedsiębiorczości i wsparcie młodych, polskich biznesów.
- Celem konkursu jest wsparcie lokalnych przedsiębiorców i ich startupów wykorzystujących nowe technologie i media. Liczymy, że doświadczenie Polska Press Grupy, mentorów i partnerów konkursu w skalowaniu biznesów oraz zasięgi mediów Polska Press zapewnią firmom dotarcie do klientów i pomogą młodym przedsiębiorcom odnieść sukces na rynku – mówi Magdalena Chudzikiewicz, członek zarządu Polska Press Grupy.
Konkurs przeprowadzony zostanie w trzech etapach. Pierwszy, trwający od 24 kwietnia do 24 maja, to zbieranie zgłoszeń uczestników za pośrednictwem strony www.strefabiznesu.pl/startup-press. W drugim, jury wybierze 10 najlepszych zespołów, które przejdą do 3 etapu. Najlepsi będą rywalizować o zwycięstwo podczas finału start.up.press 7 czerwca 2017 roku.
Wyłonieni zostaną trzej laureaci konkursu, którzy zostaną nagrodzeni kampaniami w mediach Polska Press Grupy o wartościach rynkowych: 70 000 zł, 50 000 zł i 30 000 zł. Laureaci zostaną także objęci wsparciem mentorskim Polska Press Grupy i usługami doradczymi w zakresie organizacji kampanii medialnych i funkcjonowania rynku.
Patronat honorowy nad konkursem objęli Ministerstwo Rozwoju, Polski Fundusz Rozwoju oraz PFR Ventures. Partnerami głównymi konkursu są Giełda Papierów Wartościowych oraz The Heart Warsaw. Do grona Partnerów merytorycznych weszli Fundacja Startup Poland, MEC oraz Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa. Ponadto konkurs wspierają: Lubelski Park Naukowo-Techniczny, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości Starter oraz Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny Technopark Pomerania.