Strona główna   Biuro prasowe   Komunikaty prasowe   Gratka.pl z nową kampanią reklamową

Gratka.pl z nową kampanią reklamową

Gratka.pl, jeden z największych i najpopularniejszych serwisów ogłoszeniowych w Polsce należący do Polska Press Grupy, 5 kwietnia br. startuje z kampanią reklamową. Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji serwisu na rynku portali z ogłoszeniami.

W tegorocznej kampanii skupiliśmy się na pokazaniu głównych kategorii serwisu – dom, praca i  motoryzacja, które są bardzo ważne w życiu ludzi, a decyzje zakupowe z nimi związane budzą dużo emocji i często są decyzjami życiowymi. W kampanii kładziemy również nacisk na podkreślenie elementów funkcjonalnych serwisu, intuicyjności i prostoty w korzystaniu - mówi Anna Szymanik, Dyrektor Marketingu Gratki.

Kampania reklamowa pod hasłem „Największy portal ogłoszeń naprawdę ważnych” prowadzona będzie w stacjach telewizyjnych i radiowych, kanałach VOD, prasie oraz w Internecie.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun, za realizację spotów telewizyjnych i radiowych odpowiada Tyrka Studio. Emisje w stacjach telewizyjnych i radiowych oraz VOD zaplanował dom mediowy Starcom, natomiast działania w Internecie przygotował Dział Marketingu Gratki we współpracy z firmami Starcom, RTB House, Bidlab oraz Truly.


Gratka.pl to jeden z największych i najpopularniejszych serwisów ogłoszeniowych w Polsce. Posiada jedną z największych baz ogłoszeń – prawie 1 mln ofert w kategoriach nieruchomości, motoryzacja, praca oraz ogłoszenia drobne.
Gratka.pl to serwis skierowany do odbiorców indywidualnych oraz biznesowych. Dzięki zamieszczanym ogłoszeniom pozwala wystawiać oraz znajdować przedmioty i usługi milionom użytkowników. Z serwisu korzysta prawie 4 mln RU miesięcznie, którzy generują ponad 99 mln PV (Gemius PBI, luty 2017).